Autor |
Wiadomość |
Mati |
Wysłany: Śro 12:52, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
Polsson napisał: | Mam apel do twórców nowych torów.
Ja wiem, może i jestem już stary i marudny, ale moim zdaniem przy tworzeniu nowych torów warto byłoby skupić się na tym jak się na danym torze jeździ, a nie na tym jak on wygląda. Część torów jest zdecydowanie nazbyt pstrokata, co wcale nie sprawia, że są bardziej atrakcyjne do jazdy. Mnogość grafik, brak wyraźnej różnicy pomiędzy krawężnikiem a torem czy przejeżdżanie w czasie biegu po rekinie to chyba nie jest to do czego dążymy.
Czekam na hejty. Wpisujcie miasta. |
Nie mam nic przeciwko możemy jeździć na samych maskach xP |
|
 |
Tyrion Lannister |
Wysłany: Sob 11:01, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
w tym sezonie nie planuje zebrania TKSK i co za tym idzie głosowania nad nowymi torami. W przyszłym kto wie;) |
|
 |
Kaioh |
Wysłany: Sob 8:26, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
Polsson napisał: | może i jestem już stary i marudny |
trafiłeś w samo sedno. |
|
 |
Polsson |
Wysłany: Sob 8:17, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
Mam apel do twórców nowych torów.
Ja wiem, może i jestem już stary i marudny, ale moim zdaniem przy tworzeniu nowych torów warto byłoby skupić się na tym jak się na danym torze jeździ, a nie na tym jak on wygląda. Część torów jest zdecydowanie nazbyt pstrokata, co wcale nie sprawia, że są bardziej atrakcyjne do jazdy. Mnogość grafik, brak wyraźnej różnicy pomiędzy krawężnikiem a torem czy przejeżdżanie w czasie biegu po rekinie to chyba nie jest to do czego dążymy.
Czekam na hejty. Wpisujcie miasta. |
|
 |
Mati |
|
 |
fidelek84 |
|
 |
Chris Harry |
Wysłany: Nie 14:16, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
tor Tasku super rewelacja |
|
 |
szuszu |
|
 |
Chris Harry |
Wysłany: Czw 21:00, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
adams jest zajebisty  |
|
 |
Radeon |
Wysłany: Czw 19:46, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
Tęczowy tor też jest spoko. Jeszcze prosimy o akceptację toru Adams. |
|
 |
Robson Armani |
Wysłany: Śro 21:20, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
Przesyłam tor o nazwie KSTęcza, ściągnijcie sobie, popatrzcie, przejeździjcie, nie ukrywam, że jako KS Tęcza chcielibyśmy żeby ten tor był dopuszczony
http://sendfile.pl/pokaz/243937---ZfX6.html |
|
 |
Dymek |
Wysłany: Wto 13:06, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
wczoraj z masem adim i czarnym pojezdzilismy troche u mnie w domu, i wsumie fajne nowe tory, kilka z nich jechalismy juz na urodzinowym turnieju sutenssona i fajnie to wypadlo, bydgoskie82, ward sa wyjebane, duzo walki to co lubie, hancock troche juz mniej, ogolnie chyba wsyztskie pod gospodarzy, ale wazny pierwszy luk dalej juz troche malo walki i mysle ze powinny byc dopuszczone. Pizza byl slaby w naszym odczuciu, neon taki troche startowy ale tez na tak ja jestem osobiscie, a seria torow sgp, tez spoko zalezy ktory, troszke moze na jedno kopyto ze tak sie wyraze, ale generalnie zajebista robota, trzeba dopuscic adamsa tez, i osobiscie jestem za wypierdoleniem tych waskich torow z twardymi kraweznikami typu, sutensonshark i unibax torun, w ogole ciezko z pierwszego pola wyjechac i pod gospodarzy na maxa, no ale jak chcecie to moga byc te kartofle wsumie mi to mocno nie robi, jako eastogarna nigdy tych torow nie bralismy i nie wezmiemy, bo zero frajdy z jazdy na nich jest! |
|
 |
el_doypa |
Wysłany: Pon 15:17, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
Soprano napisał: |
ps. wychowani na torach kvadrata, uważali je za normalne, okazuje się że gość był poetą... |
True, true... |
|
 |
Radeon |
Wysłany: Pon 11:45, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
Pobrałem, pojeździłem i jestem na TAK bez wyjątku. Dobra robota Mati!!! |
|
 |
Mati |
Wysłany: Nie 20:01, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
Nie będę robić kolejnego tematu skoro już takowy istnieje.
Kolejna zapowiadana partia torów do głosowania, na niektórych jechaliśmy w UTS urodzinowy turniej Sutenssona. Sezon się niedawno zakończył także to odpowiedni moment do głosowania i zapoznania się z torami.
http://sendfile.pl/pobierz/241249---hs14.html |
|
 |
SzeRRy |
Wysłany: Pią 12:46, 14 Cze 2013 Temat postu: Tory |
|
W jakim programie najlepiej robić tory i jak ustawić wszystkie parametry, żeby wszystko poprawnie działało ? |
|
 |
Mark Petersen |
Wysłany: Czw 13:24, 19 Kwi 2012 Temat postu: hmmm |
|
W zasadzie jest mi obojętne na czym będziemy jechać, w końcu to gra błędów i kto ich mniej popełnia tym lepiej na tym wychodzi i żadnej filozofii się tu nie odkryje co więcej szanse są równe dla każdego bo w końcu to tylko zabawa choć rywalizacja jest zacięta. Jeśli chodzi o ograniczanie torów to uważam że to zbędne, gdyż czemu nagle dziś ot tak sobie kurczyć ilość skoro już tak długo nie było żadnych zmian i jak widać nikomu to nie przeszkadzało tym bardziej że jak jest ich więcej to ciekawiej bo można przeciwnika zawsze zaskoczyć a tworzenie nowych torów i ich wprowadzanie uważam że może tylko nadać większego smaczku w najbliższych meczach czyli krótko mówiąc może się okazać tzw. handicapem Osobiście z tych nowych torów najdziwniejszy wydał mi się Unibax z uwagi na szybkość i uderzanie a pozostałe są równie ciekawe jak już prawie 200-setka innych co mamy... |
|
 |
Soprano |
Wysłany: Śro 17:27, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Koledzy chyba nie zauważyli, że na torze Unibax również jest kwiatek, tylko odwrotny: jazda kończy się wyraźnie przed "krawężnikiem".
Po co jest linia ograniczająca tor? Do ozdoby? Moja opinia na temat niczym nieskrępowanej stadionowej twórczości jest znana, jeśli TKSK nie planuje wstrzymać się od dodawania nowych, to niech chociaż trzymają się pewnych reguł.
1. Tor jest ograniczony wąskim, wyraźnym "krawężnikiem"
2. Szybkość jazdy mieści się w przyjętej normie: od wolnego GP Norwa do szybkiego Vojens, Bax4
3. Żadne pole startowe nie ogranicza wyraźnie szans na wygraną
4. Tor powinien nadawać się do bezproblemowej jazdy względnie po całej szerokości (to już kwestia humoru, ale thorn chyba jest ciekawszy od meuarny czy s4)
Apeluję o naprawienie błędu!
ps. wychowani na torach kvadrata, uważali je za normalne, okazuje się że gość był poetą... |
|
 |
Reedzyk |
Wysłany: Śro 15:48, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Wszystkie tory z powyzszej paczki, oprocz zarlacza, zostaly dopuszczone. Prosze Kaioha o ich dodanie na strone. |
|
 |
Polsson |
Wysłany: Pon 22:51, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Wybaczyć mi proszę. Podjechałem do góry, a tam link Sutka był już nieaktywny  |
|
 |
Kaioh |
Wysłany: Pon 11:19, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Reedzyk napisał: | http://www.kreski.liga.torun.pl/nowetory.rar
Tory sutka i czekajnena - TKSK glosuje czy je dopuscic. |
tutaj ślepoto.  |
|
 |
Polsson |
Wysłany: Pon 11:15, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Skąd można pobrać tory? |
|
 |
czekaj |
Wysłany: Pon 10:37, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Tor żarłacz biały jest rzeczywiście niezły do jazdy, ale głosowałem przeciwko niemu, bo jak robić tory to zgodnie z pewnymi zasadami, czyli jeździsz wokół grafiki znajdującej się w środku a nie na jednym łuku musisz ominąć grafikę a następnym możesz ją bezczelnie ściąć (przy czerwonej wąskiej kresce, która wyznacza krawężnik drugiego łuku, ale już pierwszego nie). W ten sposób na następny sezon zrobię ci 100 torów na których będzie można jeździć tam gdzie sobie wymyślę a tor jazdy nie będzie miał żadnego pokrycia w grafice. I wtedy będziesz miał do zapamiętania 101 różnych kombinacji, bo na jednym torze będzie można pojechać na pierwszym łuku przy żółtej kresce a na drugim wstawię ci 5 kresek w różnych kolorach a ty będziesz się musiał domyślać wokół której jeździć. I jak wszyscy zaczniemy robić tory z takimi anomaliami to niedługo kreski będzie trzeba przerobić na jazdę po torze z przeszkodami. Jak chcesz to mogę ci zrobić z dziurą po środku łuku, ale jaki to ma sens. |
|
 |
kalosz_meu |
Wysłany: Nie 22:15, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Tory mi się podobają. Żarłacz biały jest genialny. Z przyczyn ideologicznych apeluję o odrzucenie toru Unibax Toruń. Reszta jest w porządku.
Postulaty dot. zakazu robienia nowych torów czy podawania 50 na których się jeździ uważam za niedorzeczne.
Liga się rozwija, więc co komu przeszkadza, żeby powstawały nowe tory. Nowe tory ubogacają ten sport i nie ma sensu tego zatrzymywać.
Forma, że każdy tor musi być poddany pod głosowanie jest wystarczająca. Każdy może pojeździć, zobaczyć, wypowiedzieć się, zasugerować poprawkę. Jak nie da się na czymś jeździć zawsze TKSK może odrzucić.
Mistrz umie jeździć i wygrywać na wszystkim, co nasz Mistrz już wielokrotnie udowodnił. Dlatego też apeluję o przyjęcie wszystkich torów (oprócz Unibax Toruń). |
|
 |
Majster |
Wysłany: Nie 12:50, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Według mnie pomysł z wyborem 50 torów przed sezonem nie jest za ciekawy. Trzeba umieć jeździć na wszystkim, a ograniczenie torów na pewno nie urozmaici zabawy. |
|
 |
czekaj |
Wysłany: Nie 8:39, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Odnośnie dyskusji na temat nowych torów to w pewnym minimalnym stopniu przyłączam się do zdania Vake, że torów jest za dużo. Szkoda byłoby jednak nie dopuszczać nowych bo wielokrotnie mogą okazać się ciekawszymi od tych już istniejących, a każdy nowy dobry tor rozrusza trochę naszą zabawę.
Stąd też mam propozycję na kolejny sezon (jesień-zima 2012-2013) aby przed każdym sezonem drużyny zgłaszały 50 torów na których będą się ścigały w DMT i MTP. 50 torów to liczba ciężka do potrenowania przed meczem przez drużynę gości, czyli handicap własnych torów nadal będzie istniał, a przy okazji drużyna gości nigdy nie będzie mogła powiedzieć, że zagrano z nią nie fair play wybierając tory z kosmosu. |
|
 |
Reedzyk |
|
 |
Rucinsson |
Wysłany: Nie 16:59, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
Przy ewentualnym głosowaniu nowych torów powinno się też zwracać uwagę że na niektórych nowych grafika jest taka że biały i żółty są dosyć słabo widoczne, a co za tym idzie goście mają dodatkowy problem.
Sprawa torów to oczywiście zawsze subiektywna ocena aczkolwiek głównym kryterium powinno być zawsze to czy główną cechą danego jest walka kresiarzy między sobą czy o to aby "utrzymać' kreskę w torze;). i już chyba lepsze są tory typu Thorn, mimo że mogą być dla niektórych nieco toporne, niż totalne zapierdalanki:) |
|
 |
Jako |
Wysłany: Nie 12:33, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
Ale właśnie o to mi Romario chodziło S-ka jest kompletnie innym torem niż Meuarna
Są tory dla startowców, krzywe, szerokie, szybkie... oraz takie, gdzie nawet jego znajomość niewiele daje pożytku  |
|
 |
romario |
Wysłany: Nie 10:20, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
Lambert napisał: | Czyli według Twojego rozumowania tsk2 też nie jest do walki? Wygrasz start i trzymasz kredę
Może wcześniej źle się wyraziłem, na Marricku i Thornie można zaatakować, nie martwiąc się o to, że się wyląduje na bandzie, na meu i s4 takiej możliwości nie ma, musisz czyhać na błąd rywala jadącego przed Tobą. |
Nie, według mojego rozumowania Thorn jest torem typowo dla "startowców" jesli wygrasz start i pojedziesz poprawnie te 4 okrążenia przeciwnicy maja bardzo małe szanse żeby Cie wyprzedzić, tak jak napisał Powers zawadzisz o zawodnika i po biegu, zejdziesz na szeroką i też to nie daje efektu, co innego TSK2, no tego porównania nie rozumiem kompletnie, to jest tor na którym jest walka przez 4 okrążenia i nawet jak kompletnie zawalisz start czy na dystansie pochaczysz kogos nadal masz wielką szanse na osiągnięcie dobrego wyniku. Osobny temat to tory tzw "s", fakt są koślawe i trzeba uważać na łukach ale koledzy, co to za frajda gdyby wszystkie tory były idealną elipsą? S4 jest torem do walki i da sie tam wyprzedzać, generalnie każdy będzie miał różne zdanie na temat torów bo każdy ma jakieś preferencje, każdy czuje się lepiej na różnych torach |
|
 |
Jako |
Wysłany: Sob 20:17, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
)))
Powers, no nadal w życiu nie wrzuciłbym Thorna i Bedragerii do Meuarny. Różnica jest prosta. Jak na każdym z nim pojeździsz trochę i idziesz na mecz to... Na pierwszych dwóch masz szansę się wyciągnąć spokojnie, na trzecim nie, bo to jest kwestia przypadku często a nie objeżdżonego toru - przypadki opisałem wcześniej.
Odnośnie Thorna - kula w płot Kompletnie na tym nie jeżdżę i bardzo bardzo go nie lubię - bo jest torem startowym a przy naszych startach... Niemniej był mecz ligowy niedawno, kliknąłem tam bodajże 13 punktów bo miałem cwancyk na drugim łuku i udawało mi się wchodzić w dziurę Na wspomnianej meuarnie byłoby to kompletnie niemożliwe.
Odnośnie objeżdżenia zgodzę się Ale akurat nie przy wspomnianych torach. S-ki są dla mnie bardzo specyficzne... w zasadzie na każdym torze należy wiedzieć jak powinno się jechać. Niemniej no są tory, które są przedziwne i objeżdżenie mało daje  |
|
 |
Powers |
Wysłany: Sob 17:48, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
pewnie, że xmas i atlas są do walki, tak samo jak green i bedrageri, ale na pierwszy przejazd kreską mogą się wydawać torami trudnymi. Wrzuciłem je do jednego worka żeby pokazać, że sprawne jeżdżenie na jakimś torze to kwestia objechania go. Ty mówisz, że Thorn jest torem do ścigania, ja się nie zgodzę, bo nie trenuję go tyle co Ty. Na odwrót byłoby pewnie z s4.
Pamiętasz jak za starej ligi wybierany był właśnie bedrageri? Drużyna, która nie znała tego toru, w pierwszych biegach leżała na praktycznie każdym łuku, podczas gdy przeciwny team jechał jak na pokazówce. |
|
 |
Kaioh |
Wysłany: Sob 17:32, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
wrzucasz do jednego worka całą masę kompletnie odmiennych torów.
xmas czy atlas są jak najbardziej do walki, mają jedynie punkt krytyczny w postaci 1 łuku na 1 polu. poza tym sprzyjają rywalizacji na dystansie.
na meuarnie z kolei punkt krytyczny jest na każdym łuku i każdy trzeba przejechać idealną linią, ciężko tam o cokolwiek powalczyć z rywalem.
wstawianie thorna jest tutaj dla mnie kompletnie niezrozumiałe, gdyż nie ma on żadnego punktu krytycznego. jest po prostu klasyczny, łatwy. |
|
 |
Powers |
Wysłany: Sob 17:24, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
Cytat: | na meu i s4 takiej możliwości nie ma, musisz czyhać na błąd rywala jadącego przed Tobą.
|
Czy ja wiem. Widziałem wiele ładnych akcji na s4, kiedy wyprzedzano niekoniecznie przez błąd rywala. Kwestia objeżdżenia, tak jak mówiłem. Jak się pojedzie jakiś tor 10 razy to można się nauczyć i łamać w łukach i wyprzedzać. Na WTS Atlas początkującemu też ciężko wyjść z łuku z pierwszego pola nie uderzając w bandę, ale pojeździ i obczai moment. Podobnie na Meu, Bedrageri, Greenie, xmasie czy powyższych, które ja osobiście uznaję za o wiele łatwiejsze niż wcześniej wymienione.
To, że tor jest technicznie trudny nie oznacza, że nie nadaje się do walki
Cytat: | po Thornie byle nowicjusz da radę przejechać 4 kółka bez zawadzenia o cokolwiek. Dzięki temu rywalizuje się z innymi kresiarzami, a nie jedzie byle uniknąć kontaktu z bandą. |
Bez zawadzenia i owszem, ale weź goń kogoś na tym torze. Ewidentnie się nie da, jak spróbujesz wynieść się na szeroką żeby nabrać prędkości to rywal Ci już ucieknie. W porównaniu z takim Ataqiem, Suomi czy Puszakowskim to Thorn jest torem topornym, nienadającym się do ścigania. Raz się kogoś puknie i można zapomnieć o walce. |
|
 |
Kaioh |
Wysłany: Sob 17:22, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
romario napisał: | Marrick owszem, do walki ale Thorn absolutnie nie, wygrasz start i jesli utrzymasz linie wygrasz |
generalnie o każdym torze można powiedzieć, że jak się wygra start i pojedzie idealną linią to nikt nie ma szans.
Meuarna to typowy tor "na trupa", czy jedziesz z tyłu czy z przodu to jedziesz tak samo i liczysz na bandy rywali.
po Thornie byle nowicjusz da radę przejechać 4 kółka bez zawadzenia o cokolwiek. Dzięki temu rywalizuje się z innymi kresiarzami, a nie jedzie byle uniknąć kontaktu z bandą. |
|
 |
Lambert |
Wysłany: Sob 17:08, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
Czyli według Twojego rozumowania tsk2 też nie jest do walki? Wygrasz start i trzymasz kredę
Może wcześniej źle się wyraziłem, na Marricku i Thornie można zaatakować, nie martwiąc się o to, że się wyląduje na bandzie, na meu i s4 takiej możliwości nie ma, musisz czyhać na błąd rywala jadącego przed Tobą. |
|
 |
romario |
Wysłany: Sob 16:47, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
Marrick owszem, do walki ale Thorn absolutnie nie, wygrasz start i jesli utrzymasz linie wygrasz |
|
 |
Lambert |
Wysłany: Sob 12:55, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
Powers napisał: | Cytat: | Przejechałem kilka kółek na każdym z nich i niepokoi mnie tworzenie torów, na których zamiast walczyć z rywalem, walczy się z torem, aby utrzymać kreskę i nie wylądować na bandzie. Taka moja refleksja na gorąco.
|
Kwestia preferencji Dla mnie np. torami, gdzie walczy się z torem a nie z rywalami są Thorn czy Meuarna, dla kogoś innego będzie to S4 a dla jeszcze innego Marrick. Nie zmieni to faktu, że są to tory 'grywalne'. Kwestia objeżdżenia. |
Thorn i Marrick to tory gdzie walczysz z rywalem, a meu i s4 z torem - to chyba nie podlega dyskusji. Niestety większość tracków zaproponowanych przez Sutka, to jedna linia jazdy, jak wystartujesz pierwszy i obierzesz poprawną ścieżkę, to nie ma bata, żebyś przegrał. |
|
 |
Jako |
Wysłany: Pią 17:25, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
Nie no trochę przegiąłeś... Gdzie Thorn do Meuarny. Chodzi o samo złożenie w łuk, jak masz 2-3 zawodników koło siebie, zawsze ktoś walnie z różnych powodów... Rozumiem o co Ci chodziło niejmniej porównanie dość niezręczne...
Thorna nie lubię, ale wystartujesz i spokojnie bez wysilania się przejedziesz 4 okrążenia. I takie powinny być tory z założenia Meu od początku budziło kontrowersje i dla mnie budzi do dzisiaj Z czysto kreskową rywalizacją może - nie mówię, że ma - mieć to mało wspólnego  |
|
 |
Powers |
Wysłany: Pią 16:28, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
Cytat: | Przejechałem kilka kółek na każdym z nich i niepokoi mnie tworzenie torów, na których zamiast walczyć z rywalem, walczy się z torem, aby utrzymać kreskę i nie wylądować na bandzie. Taka moja refleksja na gorąco.
|
Kwestia preferencji Dla mnie np. torami, gdzie walczy się z torem a nie z rywalami są Thorn czy Meuarna, dla kogoś innego będzie to S4 a dla jeszcze innego Marrick. Nie zmieni to faktu, że są to tory 'grywalne'. Kwestia objeżdżenia. |
|
 |
ernestbugaj |
Wysłany: Czw 21:44, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
"Sharkgarna Team" mi się podoba, pozostałe tory kompletnie nie w moim typie, trochę trzeba się na nich pomęczyć. Ogólnie, złe nie są.
Są jakieś wytyczne według których dopuszcza się nowe tory do jazdy? |
|
 |
Lambert |
Wysłany: Czw 16:55, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
Redukcja obecnych i przyjęcie nowych w ramach zdrowego rozsądku.
[EDIT]
Przejechałem kilka kółek na każdym z nich i niepokoi mnie tworzenie torów, na których zamiast walczyć z rywalem, walczy się z torem, aby utrzymać kreskę i nie wylądować na bandzie. Taka moja refleksja na gorąco. |
|
 |
Reedzyk |
Wysłany: Czw 9:32, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
Ciekawa dyskusja, ale jezeli chodzi o te tory, ktore wlasnie wrzucil Sutek to one na 100 procent zostana poddane pod glosowanie. W tym sezonie ustalalismy procedure dopuszczania nowych torow, wiec teraz nie bedziemy znowu glosowali za calkowitym zamknieciem.
Swoja droga nie rozumiem ani glosow za rewizja, ani za niedopuszczaniem nowych torow. Co komu przeszkadza, ze jest kilkadziesiat torow, na ktorych nikt nie jezdzi? Shark wybrala dwa takie (conajmniej dwa na meczu z nami i dobrze na tym wyszla, a my oczywiscie nie mielismy nic przeciwko - jestes dobry to pojedziesz na wszystkim (my jestesmy slabi). Dopoki po folderach nie sa pochowane dziwaczne tory w stylu meuarny to ogromna mozliwosc wyboru jest tylko bardzo ciekawym i emocjonujacym elementem taktyki. Kolejne tory moga wprowadzic troche swiezosci o ile sie przyjma, juz kilka lat nie pojawila sie nic nowego. |
|
 |
Jako |
Wysłany: Czw 8:24, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
Nie nie nie... No bez jaj
Nie może być tak, że tory są dostępne tylko dla danej drużyny. Przychodzi teraz Meu i ma 7 podobnych do siebie meuarn, gdzie tu zabawa?
Ogólne zasady jak dla mnie są dobre. Chodzi mi bardziej o to, by robić raz na sezon rewizję torów tak jak napisał Kaioh. Na czym nie jeździ się w lidze od 4 lat... Nara może coś sensowniejszego wpadnie. Niektóre sam od ręki bym wywalił bo tylko mi miejsce zajmują
Problem w tym, że czasami znajdzie się jakiś tor godny uwagi i dlaczego wówczas go nie wybierać? Bo został narysowany w 2012 a nie 2004 roku? Tego nie rozumiem
Na moje to lekkie uwstecznianie się i brak szansy na odbicie drużyn słabszych. Zupełnie jak ze sprzedażą alkoholu przez 8 godzin dziennie, komuna wraca... I nie chodzi nawet o element zaskoczenia. Sam mam 2 tory tak "obyte", że czy mam dzień zły czy lepszy te kilka punktów zawszę "urżnę" bo po prostu wiem gdzie wjechać  |
|
 |
Powers |
Wysłany: Śro 23:42, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
Agatku pewnie, że można tak zrobić, ale przecież drużyna nie będzie wybierała nie wiadomo jakich torów na siłę, skoro na te 180 pasuje im i dobrze jeździ się na 20. Pozwolę sobie:
Cytat: | Jestem zwolennikiem ponownej rewizji dopuszczonych torów, część z nich nadaje się do wywalenia. |
Bo to przecież prawda.
I nikt nikomu nie zabrania cały czas jeździć na tym samym i tak samo według mnie nie powinno się zabraniać dodawania nowych torów. |
|
 |
AGatek |
Wysłany: Śro 22:52, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
Cytat: |
Bo ile można jeździć na tym samym...
|
Posiadamy przecież 180 torów. Połowy nawet nie widziałem, więc jakim sposobem cały czas trzeba jeździć na tym samym? Przecież nie można zakazać gospodarzom wybierać torów, które sobie wybrali. Jeżeli KK, jak wspomniał Kaioh, generalnie jeżdżą na tym samym to kto im tego zabroni?Przecież Powers, co mecz możecie wybierać nowe 7 torów czyli 180/7 około 25 meczów. W sezonie gospodarzami jesteście 5 razy więc generalnie przez następne 5 sezonów jeżeli tylko chcecie możecie uniknąć jakichkolwiek powtórek:D O elemencie zaskoczenia już nawet nie wspomnę |
|
 |
Kaioh |
Wysłany: Śro 21:10, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
Powers napisał: | Inaczej już po następnym sezonie mecze staną się bardzo przewidywalne bo będzie wiadomo kto co lubi a kto na czym czuje się źle i jak kto będzie kombinował.
|
Tak jest już teraz i generalnie nie widzę w tym nic złego. Przykładowo z Vake znamy się na tyle dobrze, że wybierane tory generalnie nie są jakimś wielkim zaskoczeniem.
Jestem zwolennikiem ponownej rewizji dopuszczonych torów, część z nich nadaje się do wywalenia. Jednocześnie nie zabraniałbym dodawania nowych, ale tu potrzebne by były dość jasne kryteria aby dany obiekt dopuścić do rozgrywek. |
|
 |
Powers |
Wysłany: Śro 20:55, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
Ja dawno temu, jeszcze za starej ligi, zastanawiałem się dlaczego właściwie nie jest tak, że każdy klub ma te swoje własne 10 torów, dostępnych tylko jemu. Na mecz przynosiłby je prezes klubu na pendrivie i wtedy rzeczywiście byłyby to tory gospodarza, dające jakąś tam przewagę nad rywalem. A indywidualne turnieje można by jechać na ogólnych.
Ale z racji tego, że tak nie jest, to żeby ten element zaskoczenia, wykorzystany przez Meuarnę przeciwko Vake i przez Sharkgarne przeciwko Meu się pojawił potrzebujemy nowych torów. Inaczej już po następnym sezonie mecze staną się bardzo przewidywalne bo będzie wiadomo kto co lubi a kto na czym czuje się źle i jak kto będzie kombinował.
I nie chodzi tu o to, że przedstawione tory są proponowane przez Rekiny, bo napisałbym to samo gdyby nowy tory podał ktokolwiek inny, na co gorąco liczę. Bo ile można jeździć na tym samym... |
|
 |
romario |
Wysłany: Śro 20:16, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
Zgadzam sie z Jako, widać na turniejach, jak na okrągło są wybierane te same tory. Element zaskoczenia juz prawie nie istnieje jesli chodzi o tory wiec dlaczego nie można tworzyć nowych? |
|
 |
Jako |
Wysłany: Śro 19:57, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
I tu dochodzimy do nowej dyskusji, dlaczego mamy jeździć na starych starych, zrobione 100 lat temu, kompletnie nie używanych a nie możemy tworzyć nowych?  |
|
 |